< diinjennifer -

Hemma själv nu då...:p

Äntligen har mamma och lillasyster åkt till Ramsele. Så nu är jag hemma själv! Ska dock inte göra når skojjsit en på ett tag för jag ska städa... Tråkigaste som finns.
Det är väl bara att sätta frart så jag blir färdig nån gång. Kanska hinner träffa någon senare idag. 

Ska väl ta och klä på mig nu, inte för att jag vet vad jag ska ha på mig men det löser sig förhoppningsvis. Ska kolla vädret bara så man vet hur varmt det ska bli.




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Lovisa

checka gärna in min blogg:)

2011-04-27 @ 18:09:51
URL: http://loviisaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0