< diinjennifer -

Hilma med på skolan idag

Förra inlägget va bara information om min data-.- Lite om dagen ist:)
För ovanlighetens skull gick jag till skolan typ 5 över halv 8! Börjar inte fören kvar över, så... Ja och så har Hilma (Sophias kusin) varit med idag. Skojsit. Hon va bara med på svenska, engelskan och matten. Men kul ändå, har ju inte träffat henne sen i sommras. Hehe.
Ja annars va väl det mesta som vanligt. Roligt ändå:p

Men nu sitter jag hemma och gör ingenting. Ska nog städa rummet, tror jag.

Föresten fyller Emelie år idag, så ett stort grattis till henne! :)
En liten söt bil på mig och Emelie i 6:an.

Hilma, Sophia och jag i sommras. Sophia detta kortet såg du bäst ut på så, du kan verkligen inte vara seriör på kort gumman. Jag är lite snäll faktist ;)



                                                                                                


Kommentarer
Postat av: emelie

hehe tack :')

2011-04-19 @ 20:31:55
URL: http://emelieannaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0