< diinjennifer -

Kanin/jätte bebis/mjukis-dress

Hejhej!
Sitter åter igen framför datan. Det är här man hamnar när man inte har någonting att göra ;) You know!
Håller på att uppdatera Picasa 3 vet inte vad den gör men det blir nog bra. Fanns ingen "förstör datorn" - knapp så funkar väl. Haha!

I alla fall så gick jag omkring i min kanin/jätte bebis/mjukis-dress till klockan 12 innan jag orkade klä på mig. Riktigt mysigt, men pappa ville ha hjälp ute och syrrans kompis va på väg hit så jag tyckte att jag behöver klä på mig. :p
Men detta kommer nog bli en slapp-söndag. Tror inte att någonting kul skulle hända nu klockan är ju typ kvart över 15 nu så...
Ha de bra så länge.



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0