< diinjennifer -

Ny jacka + bilder

Har varit ute i typ 1 och en halv timme med Sophia och tagit lite kort fick några bra bilder. Lite halv flumma men gillar dom, Elsa (katten min) kom oxå så hon fick va med på några kort. Fast att hon inte gillar kameror:p
Haha.
Ska försöka klippa och redigera några utav bilderna men kan inte lova att det blir bra...
Hade på mig min nya jacka idag! Riktigt nöjd med den.

Ska väl försöka vara lite seriös, fast jag har riktigt ont i halsen :( Inte bli sjuk Jennifer! Fy. Åt nyss en halstablett men det hjälper inte.



Min nya jacka



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: mm

det här är varför man tänder på dig ;)

2011-04-14 @ 16:27:32
Postat av: Bobby Kquist

Stumpan, jag la till dig på msn

2011-04-14 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0