< diinjennifer -

Simmning idag

Godmorgon!
Redan färdig! Måste gå upp senare det här är inte kul... Har fortfarande lite ont i halsen man inte alls lika mycket som igår. Nu sitter jag och äter lite frukost, sen vet jag inte vad jag ska göra för packat badkläder har jag redan gjort. Ska ju ha simmning på skolan idag. Och jääätte lång rast. Drygt men det går nog bra ;)

Ja, och min moster "klagade" på att det inte va en kråka som skrämde mig, det va en skata. Så nu vet alla de :)

Dagen outfit:
Tröja: Gina Tricot
Linne: JC
Jeans tights: Gina Tricot
 



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: mm

sexiga ben ;)

2011-04-14 @ 16:22:44
Postat av: mm

du har en fantastisk kropp :D

2011-04-14 @ 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0