< diinjennifer -

Bilder från veckan

Har tagit jätte mycket bilder dom här dagarna som jag inte har bloggat någonting nästan. Tänkte lägga upp lite av dom, veckan har varit grymt rolig.
Onsdag




Torsdag




Fredag- Outfit
Ja, jag gillar att ställa mig på en stol i badrummet och ta kort...

Jag fick välja ut några av bilderna jag ville lägga upp, det va så många så ni skulle värkligen tröttnat om jag la upp alla nu. Ni kommer nog få se dom sen ;) 


                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Såg på nån bild att du/ni var i kyrkan... håller ni på att läsa för konfirmationen eller...?



Kram <3

2011-04-10 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0