< diinjennifer -

Varit i Edsåsdalen

Hejhej alla små söta!
Nu är jag hemma igen. Varit i Edsåsdalen med Sofia. Dom har sin husvagn där uppe, har varit mysigt. Mindre mysigt va det att dela säng med Sofia... Va lite halv trångt o varmt. I natt fick jag en fot i ansiktet, mysigt värre!

Jag är glad att jag överlevde faktist. Höll seriöst på att dö när Bert-Ola ( Sofias pappa) körde skoter, jag åkte ju med dum som jag är. Fick typ hjärtattack! Superläskigt, flög nä fy. Men nu skulle jag kunna göra om det faktist ;p Typiskt mig.
Men sen så åt vi hos några kompisar till dom. Jag och Sofia blev inte kvar där så länge, gick tillbakt till deras husvagn och pratade skit ett bra tag. Fick veta ett och annat...

Pappa hämtade mig imorse så vi stack till Trillevallen och åkte lite slalom. Blev inte där så länge... En som vi åkte dit med trillade och gjorde illa sig :/ Inte så kul, dan sitter fortfarande på akuten tror jag. Vill veta om det är nåt alvarligt eller inte.
Jag han i alla fall byta mina skidor mot ett par nyare. Och mycket bätter, röd/svarta dom oxå. Lika som pjäxorna ;) Like.





                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0