< diinjennifer -

Se om jag ska träffa Sofie innan hon åker

Så jag är nästan klar, har inte fixat håret ännu men de fixar jag snart. Sen ska jag försöka ta mig in till stan, träffa Sofie för hon åker till Turkiet (tror jag) imorgon och är borta en vecka.
Är väll de jag ska göra, får se om jag får kontakt med nån annan oxå, ingen verkar ju vilja svara...-.-


Dagens
Jeans tights - Gina Tricot l T-shirt - Vero Moda

Föresten, jag vill verkligen ha en skinnjacka! Men hittar ingen jag tycker om, har hittat en som kanske duger men jag vet inte.
De är ju typ perfekt med en nu, och i höst, skulle tex. vilja ha en idag för jag har ingen kofta jag känner för..
Nån som vet vart de kanske finns en svart skinnjacka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0