< diinjennifer -

Svar på tal!

Nä, jag ska inte vara dum nu, men vad ger dig rätten att skriva så här?!
1. Jag har ALDRIG sagt att jag tror att jag kommer bli känd på bloggen. Det har jag heller aldrig trott, så jag förstår INTE vart du fått de ifrån. Vill jag blogga, då gör jag det herregud!
Och 2. Jag väljer verkligen INTE mina vänner efter utseendet!  Sofia som hon faktiskt heter.... är hur söt och fin som hellst.
Jag tar verkligen inte åt mig ett skit av vad du skriver, och jag kommer inte heller lägga ner bloggen för att du säger åt mig att göra de.
Det är bara otroligt töntigt och omoget att skriva så,!
 

Kommentarer
Postat av: lokki hehe :)

bra jennifer! ...och även att dom skriver så där men inte vågar skriva sitt namn.

2011-12-07 @ 21:16:08
Postat av: Karro

fega jävlar som inte våga skriva vem dom är :o

2011-12-08 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0