< diinjennifer -

Dag 1 - Mig själv

Ja, första pungten på listan idag då :)

Jag hetar Jennifer D******, har ett ovanligt efternamn så mamma ocg pappa tycker inte att jag ska skriva det...
Jag är 13 år och bor i Brunflo och Grytan. Har skilda föräldrar där av två plattser. Innan jag flyttade hit som jag gjorde när jag va ungefär 6 år, så har jag bott lite här och var.
Föddes i Undernäs (ni får säga vad ni vill om namnet) sen så flyttade vi till Örebro. Bodde inte där så länge innan vi flyttade till Älmhult där jag började förskola och har många vänner kvar ifrån.
Jag är 170 lång typ lite längre än normal :p Kan va besvärligt ibland när det gäller kläder. Särskilt byxor, lång och smal ingen bra kombo...

Men på fritiden åker jag konståkning. Har tävlat i snart ett år så det är inte så jätte länge. Förut har jag även sjungt i kör, simmat, åkt skidor och gått i gymnastik. En hel del :p Sjunga är faktist någonting jag inte kan! Låter inte alls bra bara så ni vet, fast jag vill ju som dom flesta andra kunna sjunga bra.

Annan information är väl att jag älskat Twilight-filmerna och Disney är en favorit. Haha roligt.
Jag älskar att hålla i system-kamror får jag låna en så kan jag ha den i timmar. Alla utom jag lessnar efter ett tag. Ska försöka spara till en egen.
Så att fota är oxå en sak som jag älskar♥

Det va väl så där lite allmänt. Kommer inte på något mer just nu:p



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0