< diinjennifer -

Dag 6 - Din senaste födelsedag

Ja det va inte alls speciellt.
Jag vaknade väl, dagen gick vid lunch nån gång kom mamma och så fick jag presenter och vi åt tårta. Marängtårta med jordgubbar! Mums!
Ja jag fick min kamera då. *Love* Jag "visste" att jag skulle få den för jag och pappa hade varit och kollat på den förut... Ja det va ju somsakt inget specielt.
Kommer faktist inte ihåg mer av den dagen...Lite tråkigt ändå tycket jag för jag minns alla andra utom just denna:p

enligt min dator ska detta kort varit taget på min födelsedag. Men jag vet inte om jag håller med...



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0