< diinjennifer -

Dag 7 - Dom 3 pinsammaste bilderna på dig genom tiderna

Tror inte att jag direkt har några pinsamma bilder på mig. Inte vad jag kan komma på så här bara, och det är inte en sån stor mening att börja kolla igenom alla bilder. (För då skulle detta inlägg dröja till nästa år)
Hade det stått Dom 3 fulaste bilderna på dig genom tiderna så hade det inte varit så svårt. Bara stt ringa Sofia och be henne skicka dom tre värsta bilderna ur hennes samling.
Hon har förmågan att bara kunna ta fula bilder på mig. Vet inte hur hon lyckas...

Men jag lägger upp 3 bilder som är lite konstiga o så där.
Bild 1: Från i sommras.
Bild 2: Från i vintras när jag va med Sofie, Lina och Emelie.
Bild 3: Från i sommras när jag va i Älmhult.





                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0