< diinjennifer -

En väldigt ansträngande dag

Hejhej!
Hemma från den väldigt ansträngande skoldagen. Hade bara so och musik som va "riktiga" lektioner;) Så det som har varit jobbigast va att lyssna på it-pedagogen!
Hon pratade i typ en timme om saker jag redan visste. Så men det va ju bättre än att ha spanska.
Åt typ ingen lunch idag så nu sitter ska ta en macka. Magen skriker efter mat!

Men jag tror att jag antingen är alergisk mot min ögonskugga eller maskara! :o Har kliat som tusan i ögonen sen i söndags. Jag är typ rödsprängd i ögenen. Och så rinner dom helaa tiden, ser ut som om jag gråter. Och eftersom vi pratar om droger på skolan så skoja ju alla med mig om att jag drogar för att jag har rödsprengda ögon. Inte kul. 




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0