< diinjennifer -

Färdig.

Godmorgon!
Nu är juge helt färdig, och jag behöver inte gå än. Ca 20 min tills jag ska va på väg till skolan.
Idag så är det väl inte så mycket mer än att jag ha idrott, går inte så länge idag men ska ändå hinna till sjukgymnasten efter skolan. Får se hur det känns i knät annars får han kolla på det...

Lägger upp dagens outfit när jag kommer hem. Hinner nog inte nu, och blir nog ingen bra bild om jag måste skynda.
Ny vaken lillasyster.



                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan :o) nu hittade jag dig. Kramen <3

2011-02-03 @ 11:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0