< diinjennifer -

Färdigt

Hello!!!
Glad liten Jennifer skriver nu. Färdig med färningen. Blev ganska nöjd men vet inte om jag kommer ha kvar det så länge. När utväxten är tillräkligt kom mer jag nog färga om:p Haha. Men gillar det.

Men imorgon så kommer jag åka till skolan och vi har idrott. Inne som tur är:) Lite varmare då. Och sen så går vi bara till 20 över 2. Fast det är ganska drygt. Först två timmars rast och sen 40 min svenska. Känns så otroligt onödigt!

Kunde inte låta bli att vara oseriösa lite oxå...Fjortis varning:D Haha.

Gamla vi. Ny hårfärg, samma människor.



                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: moaa

och ni har varandras löshår, haha! :)

2011-02-09 @ 22:19:07
URL: http://moajohanssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0