< diinjennifer -

Gästbloggar!

chacha Wofflan här ;D

jag vet det här är inte min blogg men det är min älsklings blogg och hon kan inte blogga nu så då gör jag det åt henne !

just nu tror jag att hon har tävlat klart och jag vet att det har gått bra alltihopa och att hon kommer få en bra plasering i tävlingen.
stackarn hade bara två timmar på sig när hon kom fram innan hon skulle stå på isen och tävla, skit att hon hann det är ganska coolt faktiskt det som är coolare är att hon inte glömde nåt hemma hahaha slarvisen min haha.

jag ska bara säga att den här tjejen som driver den här bloggen är otroligt duktig i allt och lite till.
hon är en sjukt bra vän och bryr sig om sina vänner.
denna tjej är underbar, sötaste tjej på jorden och en awesom konståkare (haha vet ej hur det stavas)
ni som ej fått henne som vän har verkligen missat en äkta vän.
hon är ärlig och kan säga vad hon tycker och det är på ett bra sätt!
hon är en sån där ovanlig som det inte finns så många av, men tänk att jag fann en sån underbara ovanligt snygg och snäll tjej till min bästa vän & syster.
du vet, Jennifer du har mitt hjärta hängandes runt halsen ingen kan ta det ifrån dig utom du förstårs men det hoppas jag att du aldrig gör!
du är min soulsister & tänk att vi bara bodde nåra mil ifrån varandra förut ha att vi aldrig sågs?!
jag saknar dig otroligt nu när du inte är här hos mig men jag hoppas och VET att du kommer bli nåt stort och att dina drömmar kommer gå i uppfyllelse och jag kommer att stötta dig igenom alla hinder på vägen.

men nu har jag skrivit alldeles för mycket på DIN blogg så ska bara säga att jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att vara älskad av alla!


                      det här är våran låt.
http://www.youtube.com/watch?v=gQ-PSRyR1KM&feature=related






pussar&kramar wofflan! ♥

www.wofflaaans.blogg.se


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0