< diinjennifer -

Inget no-prov

Hejhej!
har inte hunnit blogga någonting idag, men nu så har jag lite tid.

Idag så blev det inget no-prov (:o) vi hade ju varit nere vid sjön och kollat på när 9:na hoppade isvak. Karro va en utav dom som frös väldigt mycket. Och det tackar jag henne för:s Irene (lärare) tyckte lite synd om henne och det va flera som frös väldigt mycket så det blev inte av.
Istället så fick vi kolla på film och dricka varm choklad:) Världens bästa lärare ibland.

Och sen så på slöjden har jag nästan gjort färdigt min mjukisdress. Gillar den mycket, dock är den långt ifrån färdig...
 
Men nu ska jag packa färdigt och så. Åker ju imorgon kl. 8!!!
Bilder från idag.



Jag och Linnea på slöjden idag.



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0