< diinjennifer -

Laddar för morgonträning

Hejhej!
Nu så är jag färdig och så. Ska lägga mig riktigt tidigt idag. Ska upp kl. 6 imorgon!!!
Ska in på träning till 7 imorgon så jag måste upp i tid. Och jag kommer nog komma lita sent till svenskan oxå. Måste ju hinna hem och duscha.
Åsso kommer Sofia sova här igen, ska in till staden jätte tidigt med klassen och vi tar bussen nerifrån mig:p Awsome.

Förut idag första lektionen så började Hugo, Fredrik och Linus och bomba mig med sms. Jag fick ju hyper för att mobilden hängde sig. Och sen så va ju hela klassen med på det. Så sammanlaggt fick jag 426 sms!!! Tog typ en halv timme att öppna alla sms! Segt.



Jag tycket inte att det ser ut som mina ögon på bilden:o


Ja det här blir godnatt inlägget! Så godnatt på er♥


                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Corneliusmerethe

God bless you

2011-11-17 @ 10:41:46
URL: http://corneliusmerethe.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0