< diinjennifer -

Lagat mat

Syster och jag har lagat mat till pappa ikväll! Hon tyckte det va rikting kul, och det blev väldigt gott.
Snart kommer fysik-boken fram en liten stund. Hade för en sekund glömt bort att det är imorgon!!! Fick en liten chock. Är inte riktigt lika borta som jag va förut men jag fattar fortfarande ingenting...
Och så svenskan ska oxå pluggas till. Komer helt klart få ta med mig den till Orsa o sitta o leka tråkig tjej som bara ska plugga hela tiden och vara lite osocial på kvällen.

Bara så ni vet så har min radio varit på konstant sedan jag fick in den i mitt rum. Inte när jag har sovit och så men annars. Jag vet inte hur jag kommer klara mig hos mamma! Det är jätte härligt att det inte är tyst. :)




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0