< diinjennifer -

Ont i rumpan!

Jag har ont i rumpan! Failade på träningen, for rakt ner i isen och det gör ont! Riktigt ont gör det nu, det kommer det väl göra dom närmsta dagarna...

Sen så har jag ett enormt problem, täckbyxor eller mjukisbyxer på skidorna imorgon? Kan inte bestäma mig. Vilka stora problem jag har. Haha.
Men sen så ska jag och pappa in till stan imorgon efter skolan och sätta in 50 öringar på mitt kort. Det är hur många som hellst:p

Denna bilder älskar jag! Man ser verkligen hur jag och Sofia är ;) 



                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: moa :)

täckbyxor ;) då blir vi regnbågensfärger :P<3

2011-02-03 @ 21:31:34
URL: http://moajohanssons.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0