< diinjennifer -

Slalom backen idag

Godmorgon!
Jag kommer vara lite frånvarande från bloggen under dagen. Ska åka slalom hela dagen:p Jag är helt klart bäst på det men jag vet inte om jag minns hur man gör. Haha!!! Men det kommer bli bra och jag kommer ha skit kul.
Hoppas jag inte failar allt för många gånger bara för då kommer jag säkert bara börja tjura...

Kommer nog ta med mig so boken så jag kan plugga till so-provet ( som vi har på tisdag) i bilen. Det fasnar bara inte i mitt huvud.

Men nu ska jag springa mer och få i mig lite frukost innan vi åker.
Dom ser väldigt stora ut men det kan jag säga att dom inte är!



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0