< diinjennifer -

Svårt att hinna med allt

Hejhej!
Idag är det ju måndag (det tror jag dom flesta vet) och det är ju den dagen på veckan jag har väldigt svårt att hinna med bloggen. Skola och sen får man skynda iväg till ishallen. Men nu så hinner jag sätta mig framför datan en stund:)

Dagen har väl varit som vanligt. No, svenska, spanska, so & matte. Har fortfarande ingen bok till svenska för det är ju någon som har lånat trean!!! Kommer typ inte få den förän den 19:de Februari. Hur ska jag kunna vänta så länge?

Här kommer dagens outfit:
Linne-Minns inte  Kofta-H&M  Jeans-BikBok



                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0