< diinjennifer -

Testat!

Hejhej!
Jag är riktigt glad nu! Jag klarade ett test idag på träningen! Basik grund. As glad.
Ska snart dusch och sen MÅSTE jag träna på svenskan. Fysiken kan jag kanska men känns som om jag kommer få mitt första IG på svenskan imorgon. :(
Men nu ska jag lugna ner mig det kommer gå bra.

Ojojoj hittade en gammal bild på mig. Kort ljust hår och typ inten maskara...:p

Och sen så ska jag lägga upp Dag 3 på listan. Kommer bli två delar. Har två underbara kompisar. En kommer ikväll. Den andra kommer nog komma imorgon nån gång...Så det blir både Dag 3 Och 4 imorgon :p
Hoppas det är okej.


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0