< diinjennifer -

Tidsinställt inlägg: I bilen



Hejhej!
Godmorgon på er oxå. Jag är ju på väg till Orsa så någon live uppdatering kommer det inte bli fören imorgon kväll när jag kommer hem. Men nu sitter jag i bilen på väg ner. Kommer komma ner till klockan 12 eller så. Och jag tävlar ca klockan 14 idag.
Börjar bli lite små nervös men det är inte så farligt. Sophia va därimot jätte nervös för mig igår:p Har lovat att skicka sms till henne och Sofia o bäretta hur det gick. Hoppas på plasering denna gång;)

Har inte så mycket mer att säga så puss på er nu.


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0