< diinjennifer -

Skickar bilder, men fungerar inte

Hejhej!
Försöker skicka bilderna vi tagit idag till min Sofia men vet inte riktigt hur det går. Krånhlar lite och jag är inte jordens mäst teckniska person så. Verkar inte som om det fungerar för mig... Kan bli lite jobbigt ibland.

Men jag har skippat Let´s dance ikväll. Vet igentligen inte varför men kan vara att lillasyster kollar på film på stora tv:en. Och jag va i duchen och hade även ansiktsmask. Skönt. Men kanska slår på tv:en sen men nu orkar jag inte.
 
Men jag känner mig ganska tvingad till att plocka ordning på alla kläder som ligger på mitt golv. Ingen vill gå in här nu:p



                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0