< diinjennifer -

2 män!

Hejhej!
Kom nyss från träningen. Gick betydlit bättre idag än sist. Men nu ska jag äta lite. Sen så blir det nog att testa nya skotern!!:) Haha, kommer träffa Sofia och Bert-Ola då oxå. 

Men jag måste nog ha rätt tråking nu..Sitter och kollar hur många som heter Jennifer i sverige. Och jag fick en liten chock. Det är 2 män som heter Jennifer i sverige :o Trodde inte att det fanns några män som hette Jennifer, åt minstånde inte i sverige. Ja, nu vet jag de i alla fall.

Sitter och lyssnar på denna låt nu.
http://www.youtube.com/watch?v=6EAyEWjnn6U


                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0