< diinjennifer -

Morgondagens planer



Ja, nu har jag planer för morgondagen. Inte så värst mycket men jag vet i alla fall ved jag ska göra:p

Vill så gärna åke skridskor men Sophia skulle tydligen va med Bella så jag får se hur det blir med det.
Och det är ju ingen träning så jag ska ta och fixa det sista på min design.
Och så ska Moa flytta sin blogg till blogg.se så jag ska hjälpa henne med det.
Tycker det är ganska kul bara man har tid.


Men jag ska bara säja att du är värd allt Sofia! Du förkänar det här!!!
Du är bäst, sov så orkar du med allt;)

Ska sova nu, godnatt läsare!


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0