< diinjennifer -

Iphone4

Hejhej!
Jag vet inte hur mycket jag önskar att jag har en Iphone4 nu!!!
När jag hittade det här Iphone-skalet blev jag kär ♥.♥ Ni som känner mig vet hur mycket Jennifer det är! Och ni andra, Det kan inte bli mer Jennifer om det här.
Tycker att det kan finnas sånna här skal till alla mobiler.

Men just nu så ska jag fixa designen på min blogg. Det är bara små saker som knappt kommer märkas som ska göras. Höhö. Sen så ska jag käna lite pengar (dvs. stryka o så) och ska nog ta och ringa mamma. Har lite planer inför Fredagen ;) 
Får se vad mamma säger om det bara...


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0