< diinjennifer -

Yes!

Yes! Min dator är åter! Det va bara sladden och det är jag riktigt glad för.
Såg att inläggen blev lite galna från mammas data men nu har jag min ;)

På träningen så fick vi program till vårshowen. Tihi, jag, Sofia, Elin och Ellen ska ha Askungen:) Åå vem fick va askungen då?! Lilla jag ;) Haha just nu ser det förjävligt ut men snart blir det bättre.
Vi är bara så bäst, jag börjar bara as garva hela tiden vilket jag inte ska göra. Jag måste bli bättre på de alltså, jag typ förstör början när jag skrattar.

Men imorgon är det äntligen fredag! Slöjd och jag hoppas på att jag blir så gott som färdig. Vill ha den klar till sportlovet så det är bara att jobba, fast det är ju kul oxå  :)



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0