< diinjennifer -

Fotografering

Hejhej!
Sitter och kollar på tv nu. Har precis duschat av mig all färg :p Dock är det inte färdig målat på ett tag...Ska måla ett lager till och sen ska det fixas massa andra saker oxå. Luktar färg och ser ut som ett bomb-nedslag i mitt rum nu.

Föresten är det fotografering imorgon på konståkningen! Kommer bli kul och så ska jag göra frisyr på Sophia! ;) Älskar att hålla på med hår! Blir ju oftast bra. Hehe. Sen så blir det väl att jag gör frisyr på henne på lördag oxå :D Haha.

Man ser ju lite hur det ser ut nu, färgen är fortfarande för blå, man ser den gamla färgen vid elementet:p Mamma har inte målat där än...



                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0