< diinjennifer -

Inte min dag

Hej på er alla sötnosar!
Kom nyss från en riktigt misslyckad träning. Ingenting gick och jag va bara sur. Hoppas på bättre träning nästa gång. Då är det ju dessutom sista träningen före Castor Cup!!! :D Längtar jätte mycket.
Och föresten så fick jag en fråga om att Olivia skulle döma mig på Castor, hon och tre andra domare ska döma;)
Så det är några "riktiga" domare oxå.

Och så är färgen till mitt rum slut! Blir galen. Detta är INTE min dag om jag får säga det själv, någon som kan hålla med om det?

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta någonting att äta.
Detta skulle va gott nu, men har inga bullar...



                                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0