< diinjennifer -

Kalender

Hejhej!
Just för tillfället har jag gått in och satt mig på rummet för att kunna blogga lite gran. Men annars sitter jag och kollar på Time out fast det är reklam nu.
Men mitt hår har entligen torkat och det ser hyffsat bra ut.

Sen så är de ju skola imorgon igen. Inte direkt någonting man längtar till, men det ska brar göras.
Sofias mamma (och hon) va med på tv idag, missade de dock men ska kolla på det snart. Efter Time out.

Men jag har fixat framsidan till min kalender. Gillar den skarpt.
Nu har det börgat, Godnatt på er alla gulliga läsare!



                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0