< diinjennifer -

Lång tråkig skoldag framför mig

Hej och godmorgon!
Sitter och dricker upp min juice. Älskar juice, det måste va det bäste som finns saktist:p
Haha. Men nu ska jag väl kolla en sista gång på engelskan, kan den ju fortfarande dom inte!
Vill att dom ska fasna men dom fasnar inte.

Jaja idag är det inga roliga lektioner. Typ bara svenska engelska och so. Och det är jordens jobbigaste dag! Fy fy.
Ska hämta syrran idag oxå, sen hem och måla! Det ska målas några gånger... Men fint blir det;)

Har på mig mina nya jätte gulliga örhängen idag:p

Måste gå nu! 
 

                                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket bra stavning du har på alla inlägg.. :s

2011-01-25 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0