< diinjennifer -

Måste träna på engelskan

Hejhej!
Kom nyss hem från is-hallen. Fotograferingen gick väl sisså där...Fick inte se bilderna så det är ju bara att vänta på att vi får se dom. Hoppas att dom blev bra:p
Och så fick jag veta när jag ska tävla på lördag! Och att Olivia ska döma mig:o Hon får se till att vara lite snäll:p
Haha.

Nu är det bara en jobbig sak kvar...Att reda ut håret. Det är de absolut jobbigaste som finns. Massa hårspray och hårnålar till tusen:s

Förut glömde jag säga att det har kommit en ny kille till våran klass, han pratar bara franska, och jag kan INTE franska så jag har inte pratat något med han än. Juste vi har engelska glosor tills imorgon! Det har jag helt glömt bort, måste plugga. Pusspuss

Min och Sophias frisyrer i alla fall. Inte bästa bildetna...




                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Karro:P

ska andra döma? :o är det inte typ rikgita dömmare? o.O

2011-01-25 @ 15:58:37
URL: http://karroharaldsson.blogg.se/
Postat av: Karro:P

ska andra döma? :o är det inte typ rikgita dömmare? o.O

2011-01-25 @ 15:59:38
URL: http://karroharaldsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du hatar jue mörhyade och tyckte att dom var älckliga :s han pratar inte bara franska han pratar bra sverige oxå.

2011-01-25 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0