< diinjennifer -

Mina naglar

Här kommer bilderna på mina naglar som jag gjort. Dom är snygga och ganska långa och faramför allt rosa!
Tog typ en förmiddag att göra dom..:o Lite lång tid kanska men det är kul och tar en stund.

På bilden är även en utav muffunsarna jag och Sophia gjored förut. Blev super goda!
Jag är ju en godis rotta också, förestan har jag godislöfte i ett år! Hoppas det går, men det kommer det göra ;)
Föresten så har jag för mig att det är något på tv ikväll som jag ville se men minns inte vs de va...

Hoppas ne ser naglarna lite i alla fall..




                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0