< diinjennifer -

Pirrar i magen till tusen

Godmorgon!!
Jag är så nervös nu!!! Om bara 2 och en halv timme tävlar jag:o
Kommer bli kul, startar son 4 av 5 så nästan sist igen ;) Allt är packat och färdigt och jag vill bara fara nu.Pirrar i magen.
Sov inte så bra inatt, drömde tre drömmar tror jag. Haha, det vill ju ni veta;)

Men nu ska jag borsta tänderna och så försöker sno pappas iphone men vet inte om det går för han skulle tydligen inte stanna hela tiden bara när jag åker och till prisutdelningen. Men gör mitt bästa:)
Puss på er!

Från tävlingen i ö-vik.


                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0