< diinjennifer -

Ps

Godmorgon! Eller godförmiddag? Nä jag vet inte:p
Har varit vaken ett tag fast jag vet inte vad jag gjort, eller jo jag har lyckats starta ytligare en tvättmaskin! Visst är jag bra?! Haha jag fick ta lite hjälp men nu kanska jag fixar de själv;)

Och jag har tänkt att jag ska lyckas lära mig PS, nog för att det är en väldigt gammal version men det kanska går bra endå. Jag har inte riktigt orkat lära mig det för jag kan ingenting! Absolut ingenting men det ska jag ändra på nu. Eller?
Ja det får gå som det vill. Hoppas i alla fall på de bästa.

Trött liten Jennifer på bild.
Men de va väl ungefär de för nu. Bloggar senare!




                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Julianvilde

I am really impressed!!

2011-08-01 @ 07:19:50
URL: http://julianvilde.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0