< diinjennifer -

Rosa mjukisbyxor

Hejhej!
Hemma från skolan nu eller kom kanska hem för 20 min eller nåt.
Haft slöjd idag, gjorde klart mina rosa mjukisbyxor, blev väl okej. Men det blir säkert bra:)
Och så NO-redovisning. Sa typ två meningar eller nåt. Haha, jag är seriös. De gick bra i alla fall.

Sen dara jag till pappi och är där i en vecka, sen far jag till mammi i två veckor. Då hoppas jag på att få måla om rummet(!!!) De vill saga att man får se om mammi har köpt färg så jag kan börja måla. Vi får se hur det kommer se ut, ser det förjävligt ut så får nog mammi rycka in. Mitt rum ska bli snyggt nu.

Men så har jag lånat bok till svenskan. Klass 7B, verkar ju bra och så vet ni ju att klass 7B äger alla andra klasser! ;)
Nån som läst denna bok och vet om det är bra?

Sen så dagens outfit, enkel och bekväm :) Hehe
Linne: JC
Kofta: Cubus
Tights: Kapphal
Örhengen: Glitter (tror jag)
Och ser ni, jag har toffsar! Haha de länge sedan sisst.



                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: linn

boken är jättebra ,

alla börcker av ''7b'' är bra ! :)

läs alla du som tycker om o läsa ;)<3

2011-01-14 @ 18:14:31
URL: http://linnwallander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0