< diinjennifer -

Skärpning

Godnatt, eller inte än då:p
Nu är jag ny duschad och ska bara ta och stoppa någonting i magen och packa skridskorna till idrotten imorgon. Gick väl så där på träningen, har hur ont i foten som hellst. Lär få gå på alvedon på lördag. :s
Och sen så va det ju spanska läxa tills imorgon, känns som om jag inte har någon koll på läxorna längre. Jag får ta och fixa till min almenacka och sen är det skärpning Jennifer!!

Det är slöjd imorgon igen! Kommer sy tröjan då, inte mycket kvar nu. Länktar efter att få se resultatet och få se om den går och använda:p Hihi.
Sen så drar jag Sofia och kanske Ida in till staden imorgon. Ska köpa strumpbyxor till tävlingen:p Men lär väl bli mer oxå...Typiskt mig.


Wii! Min fina dräckt på bilden. Love♥
Godnatt!


                                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0