< diinjennifer -

Skridskor

Hej och godmorgon på er!
Nu ska jag ta och sminka mig äta frukost och sen ska jag, pappa, lilla syster ut och åka skriskor på Storsjön.
Har inte åkt där än i år och jag nästan önskar att jag inte behövde. Det är ju kul och så men jag kan inte ha mina skridskor när jag åker ute.. Det kan finnas nå grus eller så så och då blir skenan förstörd, så jag måste ha mammas. Dom är jätte stora och mjuka. Kan typ inte åka i dom! Men men man får väl försöka.

Mina skridskor till höger på bilden och mammas till vänster. Ser ni nån skilnad på dom?



                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0