< diinjennifer -

Tandläkadren för 7:de gången...?

Hejhej!
Kommit hem nu, pappa glömde hämta lilla syster så han är på väg och hämta henne. Så länge sitter jag och går igenom allt på datan sammtidigt som jag äter att gigantiskt äpple:p
På skolan idag har det väl varit bra. Inta hänt så mycket mer än att va satt på en bänk i typ en timma! Haha.

Och så har jag hunnit varit hos både tandläkaren och sjukgymnasten! Tror att det är 7 eller 8 gången jag är hos tandläkaren nu. Har tappat räkningen efter alla besök:p Och det är lika dant varje gång: Går dit, väntar i typ 10 min, får komma in, det tar inte ens 5 min och sen är det bara att ge sig av hemmåt. Ganska segt om jag får säga det själv.  Men det värsta är att dom typ börjar känna igen mig! :o

Aja här kommer Dagens outfit.
Tröja: H&M
Linne: JC (som vanligt)
Tights: Fått av mamma
Halsbandet är det gamla vanliga från Ur&Penn



                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0