< diinjennifer -

Familjen konståkning...?

Hejhej på er alla!

Nu är jag hemma, kom typ hem för en halv timma sen eller nåt. Gick väl sissodär, men gjorde jordens vurpa! Man kan ioförsig inte va så mycket grymare än jag är ibland...
Men har i alla fall en bula på smalbenet och ont uta bara f** i rumpan/höften. :/
Kommer nog gå över lika fort som det kom, (hoppas jag).

Men lillasyster har börjat i en annan grupp nu på konståkningen, lite svårare. (Ja ja vi är värsta konståknings familjen, eller bara vi två syskon) Men än så länge är jag bäst;) Fast vi får se hur lång tid det tar innan det ändras...

Blev ett roligt inläg.. :p




                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0