< diinjennifer -

Sitter i mitt...

Hej hopp!
Sitter i mitt rum nu, första gången på typ en vecka eller nåt. Och pratar i tele med Sofia, kan inte tydligen inte vara utan henne särskilt länge.
Men jag har bara suttit, sovit och tänkt sedan jag kom hem...:/ Önsakar det finns nå vettigt att göra.

Imorgon är det måndag och jag har absolut ingen lust att gå till skolan. Men det är en av dom tråkiga sakerna man måste göra. Inget specielt för mig då.

Men lägger upp lite bilder från dagen och gårdagen.
Jag gör visst ingenting annat än att sitta vid datan.






                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0