< diinjennifer -

Från ikväll

Äntligen fick jag sätta på mig mina grå mjukisar, har velat haft på mig dom hela dagen men har varit på tok för varmt :p Men inte längre!

Vi i alla fall nere pålotten, grillade o sen badade vi. Annika, min kusin, Hanna o Martina kom oxå ner. Tog en massa kort. As fina allihop (eller kanske inte dom Hanna tog på sig själv...), kommer lägga upp några.
Men nu ska jag kolla fb o lite bloggar sen så ska jag nog faktist lägga mig!
Trött fortfarande, men ska försöka sova imorgon.

Hem odlade jordgubbar, tomater o morötter vettni ;)






Bad-bilderna kommer upp i ett inlägg om en stund! ;)



Kommentarer
Postat av: Dan från Stan

Å gissa vem som tog dom finaste bilderna då???? :-)

2011-07-31 @ 23:32:46
Postat av: hanna panna

kan ju säga, att de bilderna med stil, dom var ju på mig ;) mahahaha

2011-07-31 @ 23:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0