< diinjennifer -

Godmorgon

Godmorgon på er!
Vaken nu jah, skulle kunnas sova längre men en viss lillasyster va lite högljud... Haha.
De är i alla fall bra väder ute nu, så man får se om man kan sola litte kanske.. Har i alla fall lite planer för idag, inte jätte bestämt men i alla fall ;)

Dagens planer :

• Åka in till stan men pappa och fixa nåt, (typ myggnät, blir galen på myggen!!!)
• Träffa Amanda, får se vad vi hittar på ;)
• Hem äta nåt
• Hämta väska hos mamma så jag kan börja packa
• Ta bussen in till stan, träffa Sofie och gå på bio med litte folk :)

Känns ändå som rätt bra planer on ni frågar mig ;)
Aja men nu ska jag ner och äta frukost, sen så måste jag klä på mig.

Hare bra! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0