< diinjennifer -

Sjukt härliga tjejer man har!

Kom nyss hem från en riktigt härlig dag i stan med Sophia, Sofia o Elvira. Åkte till o med en karusell ( :O ) fast de va för att Sophia tvingade mig.. Haha men de va as kul ska jag säga :') Känner mig sjukt liten...

Aja va i alla fall sjukt kul, träffade massa annat folk där inne å, gillar folk som kan va i stan så man träffas ;) Glömde faktist inte bort kameran idag! Tog lite kort o så.

Blev väldigt glad när jag kom hem och slog på datan (Y) Tänker dock inte säga varför ;) Buuus.



Fattar inte att Sofia åkte Extreme med Elvira! Helt sjukt läskig ju, men hon hade tydligen skrikit "jag hatar dig Elvira" när den va högstupp. Och när den sluta sa hon "jag älskar dig elvira"  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0