< diinjennifer -

13 grader i vattnet!!!

Godmorgon!
Nu ee jag vaken, eller ja jag vaknade för nästan en timme sen. Har ätit o så ska jag väl klä på mig.

Men ja min släkt är knäpp, bara så alla vet, men den är bäst ändå! Hade så jäkla kul igår.
Jag skulle ju igentligen sova i tält Men jag "vägrade" så jag o Fia fick sova hos min kusin o hennes kille i en liten stuga. Va jätte mysigt. Sov med min mosters ena hund, riktigt mysigt!

Men somnade inte fören tre så då va de inte heller så konstigt att jag vaknade sent... :p 
Har typ 200 flumma kort på min kamera som min moster tog igår. Lite kul att kolla igenom ;) Haha.

Men nu så måste jag skynda lite för jag har inte så mycket  batteri kvar i datan o de finns typ ingen ström.
Lägger upp mycke mer bilder när jag kommer hem så ni får vänta lite ;)
 


Min galna mamma o moster badade igår kväll. 13 grade i vattnet, huvva! 
Men ska ta o görja en tårta tror jag, vi va flera som hade med oss till tårta så vi tar nån nu. Till "frukost" de ee ju bara midsommar en gång om året ;) 

Haha hare bra nu, för de tänker jag ha! ♥ 



Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

...puss påre, gullunge <3

2011-06-26 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0