< diinjennifer -

Fotboll

Drog ut o kollade på killarnas match med typ Green o Linus. (BIK - IFK.)
Hade riktigt kul med killarna, dock nå störande små tjejer som typ följde efter Linus. Notera att dom typ går i tvåan eller nåt sånt :p Han va ju tydligen deras kompis ;)

Haha mamman förstog nog att vi tyckte de va lite kobbigt och typ sa å dom, men de gick inte så bra...

Mamman till tjejen: - Men lek med dina kompisar istället.
Tjejen: - Men han ee min kompis.
 O så pekade hon på Linus.
Så jävla kul!!! :'D

Aja slutade 3-0 tror jag men bra av brunflo ändå, känner ju folk i IFK oxå så de va ju inte direkt dåligt :p
Kameran va me men låg i min väska hela tiden :p Typiskt mig om jag får säga de själv..

Min lilla älskling spelade oxå match ikväll, i Ås. Mot Ås. Vet dock inte hur de gick för henne, lär väl få veta snart :)

Hugo (som jag oxå träffade ikväll), Green





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0