< diinjennifer -

Hittade en söt bild på Sophia på min kamera

Sånt kan faktist göra mig glad! Söta bilder på mina fina vänner!
Men ska nog ta o lägga mig snart tror jag. Börjar bli lite trött nu, o så kan jag typ inte sova nå länge på mornana för de blir för ljust.

Ska oxå medela att min data hänger sig o att min mobil just stängde av sig utan anledning -.- Och nu satte den på sig igen, den börjar nog bli lite utsliten (kanske behöver en fjärde?! )

Godnatt på er nu! ♥



Fick en fråga (eller typ 7 i samma kommentar ) i förra inlägget.
Aja vet inte hur seriös personen va men, svarar på en (två) fråga nu se får vi se om jag svarar på resten nån annan dag... 

Är det lätt att bli kompis med dig? Hur ska man vara för att bli det?
Svar: Beror helt på vem de ee. Ganska bra att vara sig själv om jag får föreslå... Och för min skull kan de ju va ganska bra att veta vem personen ee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0