< diinjennifer -

Ingen sol

Hej!
Så nu är jag "hemma" igen. For till Marbella, och låg på stranden där idag. Eller i alla fall ett par timmar. Va sjukt varmt (30 grader i skuggan :o ) så man orkar inte vara där nå länge. Fast lite varmt i vattnet oxå! Väldigt skönt;) Sen gick vi upp på nån restauran och åt lunch.
Är ingen sol längre, hade tänkt att gå ner till polen och sola lite. Men är ju ingen större mening när solen är borta...
Får väl hitta på nåt annat medans jag hoppas på att solen kommer tillbaka :p

Fick höra av Sophia att dom skulle bada badtunna med klassen på mentorsdagen (va idag). Ni fattar inte hur mycket jag önskar att jag kunde kommit hem bara för idag! Verkar väldigt kul. Men jag har ju kul här oxå, (fast det ÄR såå kul att vara med klassen nån gång ibland)
Suuuper fina bilder på mig o syrran idag. Hade i alla fall väldigt kul,
Ha de bra, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0